Smart Tag, Name Tag, Thumb Tag..aku di TAG!


Maaf atas kelewatan menerima jemputan adik dalilah yang sangat ramah dan mesra untuk meng'tag' akak disini. Akak kini ingin meraikan jemputan adik dengan memjawab soalan yang diberi. Sebelum itu, demi menghormati hak-hak orang lain akak postkan RULES yang diberi. Cekidout~

  • you must post this rules in your entry
  • each person must post about themselves in their journal
  • answer the questions that tagger has set for you in their post
  • create 11 new questions for the people you have tagger to answer
  • you must choose 11 people to tag and link them in your post
  • go their page to tell them that you have tagged her / him
  • no tag back allowed
  • no stuff in the tagging section about / you are tagged if you are reading this / you legitimately (aka really with all honestly) have tagged 11 people                        

Dan ini pula persoalan yang ditimbulkan oleh adik dalilah untuk dijawab oleh mereka yang ditag. Saya adalah salah satu makhluk ALLAH itu. Soalan yang diberi beserta jawapannya:

                              
1.Korang minat dlm bidang ape ?
     Wat masa nie, minat Aviation la. Sebab otw nak ke bidang tu nanti.
2.sifat peribadi korang ?
     Perahsia, Tak berapa nak ramah, Tak suka nangis.
3.da besar nnt , nk jd ape ?
    Da besar da nie, jadi orang, tak nak jadi orang-orang. Tak berguna.
4.mase kecik-kecik , suka 'bermain' ape ?
     Main kejar-kejar, tembak-tembak, lompat-lompat dan guling-guling
5.ikutkan hati korang,korang suka jd budak besar ke kecik ? *pilih 
     Budak kecik la, tak banyak wat dosa .
6.impian korang ?
     Nak jadi pendukung ISLAM.
7.suka buat apa , bila ada masa lapang ?
     Buat masa nie blogging la..
8.suka tengok filem seram 0r sedih ? *pilih ! .
    Prefer seram kot, kalau sedih nanti ternangis, tak suka la.
9.suka baca buku ape ?
     Tak da yang spesifik, tapi slalunye biografi
10.nama insan yg sentiasa membantu anda !? .
     family, kawan, sahabat, sahabat kepada sahabat,musuh ^^
11.melancong ke mana yg paling best giler !?
    Korea, maybe la, Padang pasir best gak. Tak pun Europe.

Soalan yang suka untuk aku ajukan pada mangsa yang akan ditag lepas nie adalah:


1. Apa maksud nama anda?
2. Siapakah idola anda selain rasul dan ibubapa?
3. Apakah yang anda faham tentang akidah secara ringkas?
4. Ucapan yang anda akan ucapkan pada musuh sekiranya anda bertemu?
5.  Apa yang anda lakukan bila anda marah?
6. Siapakah pemimpin Malaysia yang anda paling suka? kenapa?
7.  Dimana anda 5 tahun akan datang?
8. Jika anda menyaksikan satu pembunuhan, siapakah orang pertama yang akan anda hubungi?
9. Jenama hanset apa yang anda suka?
10. Apa yang akan anda lakukan sekiranya kawan yang anda percaya mengkhianati anda?
11. Blog yang paling suka anda kunjungi. Kenapa?

Beres sudah soalannya. Kini mari kita tag siapa yang kena.  

Cik Dayah









Kepada sesiapa yang di tag. Anda tidak diwajibkan untuk jawab. This is just a part of ice breaking between blogger. No harm ok. But, alangkah gembira hati jika anda sudi menjawabnye. Happy blogging.
 
 

CONVERSATION

2 comments:

Catat Ulasan

Back
to top